úterý 27. prosince 2011

329.den


... aneb Za piškoty.

Myšleno na dva způsoby. Byla jsem za malými štěňaty = piškoty a ta si pak dala piškoty. Bylo krásné sledovat to čtyřčlenné hemžení v bedně, pětičlenné kolem bedny a to  naše tříčlenné, které mělo jen po dvou nohách...v jedné malé chajdaloupce. A tam někde na louce ještě malé stádo ovcí.

Fotek mám neurekom, a tři štěňata borderek jsou stále volná. Pokud byste rádi akčního psího kamaráda (fenka už je zadaná), podívejte se na stránky CHS Draco Bohemia. Pokud se chcete jen kochat fotkama, tak upalujte sem. Mno a ještě nejaktuálněji aktuální informace jsou na ksichtknize, stačí zadat CHS Draco Bohemia. 

Zjistila jsem, že moje tetička (o pár let mladší než já) výborně řídí a strýček Pet je pořád stejný a smečka ještě víc přítulnější a mazlivější. Bubina má, jakožto matka, krásných pár kilo navíc a už nevypadá jako anorektička. Žabička skáče do stále větší výšky a Siak je schopen ležet na židli, aniž by z ní přečníval. I psi mají svou osobnost ;-)

Malí žrouti.


Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)