pátek 23. prosince 2011

324.den


... aneb Rybánek.

Co se tak dá dělat při čtvrtku? Třeba opět vstávat velmi brzy ráno. A proč? Abyste mohli jen tak na otočku vyrazit na Vsetín, koupit tvrdé papíry a jet zase zpátky. Pak si dát druhou snídani a přečíst si plán na celý den. Zahrnoval umývání podlah, praní záclon, pastování podlah, balení dárků pro širší kruh rodinný, chystání oběda, utírání prachu na poličkách, dokončování některých dárků a tvorbu péefek. S tou jsem skončila někdy kolem půlnoci. 

Nejsilnějšími zážitky však bylo pletení rybího copu na Pájiných zlatých vlasech a urovnání naši malé (velikostí, ne obsahem) knihovničky v pokoji. Se zlatovláskou jsem strávila skoro hodinu. Normální cop plést umím, ale rybí mi dal zabrat. Nakonec se jakžtakž vydařil, ale...mohl by být lepší.

Prý to můžu zkusit znova.

Co se úklidu knihovničky týče projevila se deformace studiem, protože jsem knihy rozdělila podle příslušnosti k žánru: pohádky, dětská příběhová próza s referenčním hrdinou, dobrodružná literatura pro starší školní věk, spirituální literatura, naučná literatura...atd. Teď už mi jen chybí ty zarážky, aby se knihy nekácely.

Z tohoto...

Vzniklo toto. Konečně je místo i na vánoční dárky ;-)


1 komentář:

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)