středa 14. prosince 2011

313.den

... aneb Liduprázdno.

Tak to vypadalo nejen ráno, když jsme s Luckou zjistily, že není kde se nasnídat, neb ve Falku mají v neděli až od pravého poledne, což bylo v osm hodin ráno poněkud časově nereálné.  Minimum lidu bylo i na Zelňáku, takže tržby moc nešly a mně mrzly ruky, tudíž jsem prvnímu zákazníkovi málem rozbila zvonek, když jsem jej balila do papíru, aby se mu nic nestalo. Ha, ha, ha.

Hodně nezvyklý pohled na Čáru.

Po včerejším relativně teplém dni bylo dnes o trochu více frišno, tak jsem se nabalila ještě do jednoho roláku a Lucka mi půjčila štuclík, což je naprosto fantastický vynález. (Ježíšku, jestli to čteš, piš si tip na příští Vánoce.) Uvnitř byl vybaven ovčím kožíškem a to teplo mi dalo zapomenout i na otřesné třpytivé okraje, které mu měly přidat na kráse.

Nejkrásnější věcí na celém dni byl "kvetoucí" strom, který je naproti budově G, a který vídám každý čtvrtek, když jdu na seminář. Až dnes se mi ho však povedlo vyfotit. Veškerá hrdost mne ale opustila po podívání se na tuto fotku, která je opravdu krásná a umělecká a vůbec...

Mám ráda humor a street art.




Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)