sobota 17. prosince 2011

317.den


... aneb Topení v šálku čaje.

Ne, nečekejte podrobný návod, jak někoho utopit v hrnku čaje. Ani nečekejte méně podrobný návod na utopení někoho v čaji. Pokud chcete topit něco, ráda posloužím. Doporučuji příjemnou kavárnu, liduprázdný kout, konvičku čaje a někoho, kdo vám s tím topením pomůže. Kamarádka se jeví jako dobrý nápad.

Obzvlášť pokud potřebujete utopit pocity ze subjektivně nepodařeného zápočtového testu či z problémů jiného rázu. S Verunkou (začínám chápat význam sousloví "mám kamarádku") jsme zakotvily ve Spolku. A protože se ručičky na hodinách blížily k polednímu, daly jsme si i něco za žebř (penne s kuřecími kousky a kari/špenátem). nacpané k prasknutí jsme přemýšlely nad ulehnutím na lavice a poobědovým spánkem, který se nám ve školce tak příčil. Osobně hlasuji pro jeho návrat.

Když jsem po dobré hodině a půl odcházela, bylo mi dobře. Dokonce natolik dobře, že mi bylo jedno, že si zápočet z teorky napíšu asi ještě jednou a to v lednu. Vlastně mi toho bylo jedno víc, škoda že takové stavy trvají jen do nejbližšího setkání s dalším problémem.

Ještě něco...v pondělí jdeme s cerkama na kafe.



Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)