pondělí 26. prosince 2011

328.den

... aneb Toustík a jiné radosti.

Dnešek oficiálně prohlašuji za proflákaný den. Vstávala jsem o desáté, nacpala se pomelem a pak četla (Ptačí sněm), hrála hry, naobědvala se a...usnula při sledování MASHe. Nedovedu pochopit, proč jsem ve školce tak protestovala proti spaní po obědě. Vždyť je to tak báječná záležitost. Ve zbytku odpoledne jsem zase jedla, četla a vážila všechno kolem, jen ne sebe. Představte si mé rozčarování, když jsem zjistila, že průměrná mandarinka se slupkou váží 128g a bez slupky trapných 99 gramů. To by mě zajímalo, kolik jsme už za slupky z mandarinek zaplatili ;-)

Jako úžasné finále dnešního večera připravila maminka tousty. Klasické se šunkou a sýrem, ale ta chuť, ta chuť! A teď, neb jsem z toho povalování přííšerně unavená, jdu spát.

S talířkem rovných 349 gramů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)