středa 14. prosince 2011

316.den

... aneb Chuť učit se.

Tu jsem dostala po dnešní ranní přednášce, na kterou jsem těžce vstala po téměř probdělé noci. Neříkám, že mě teorie literatury baví. Na druhou stranu mne však zajímá natolik, že mne nemůže ani nebavit. Zásadním omylem bylo, že jsem si nezapsala semináře u jiného přednášejícího. Zůstala jsem u toho prvního, se kterým je sice legrace, ale jeho matematický a logický přístup mé hlavince příliš nevyhovuje. Bohužel jsem netušila, že to někdo přednáší i jinak.

To mi došlo až teď u hermeneutiky a fenomenologie. Čtenář je výzva! A zítřejší test z Teorie literatury II taky. V pauze mezi učením jsem si naordinovala žehlení. A při něm si vzpomněla, že mám pro příštěročního Ježíška další tip: žehlicí prkno. Nemám nic proti dece na stole, ale má záda vyjadřují nelibost i přes to, že jsem pak cvičila a poslouchala Rákosníčka.

Typické studentské zátiší?


Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)