čtvrtek 27. října 2011

234.den

... aneb Do boje.

Do boje s nachlazením a s koupelnou. Boj s nachlazením se rovná klidový režim, zázvorový čaj a česnečka. Také oddychová četba a postel, což je zahrnuto v klidovém režimu, ale stojí to však za samostatnou větu.


"Osvědčená medicína."


Boj s koupelnou je poněkud náročnější dispiclína, ale v počátcích nachlazení se dá zvládnout beze ztráty cti. Soutěžní otázka pro vás: "Kolik procent pračky zabírá vloččina kosmetika? (Počítejte i v kusech.)"


"Správná odpověď zní: 5ks, a to počítám i kartáček na zuby a tekutý prací prostředek (zelená barva)."
"Závěry si vyvoďte sami ;-) "


Komentáře:

1 ET | E-mail | Web | 28. října 2011 v 14:03 | Reagovat


Chtěla bych být u toho, když je nutné pračku použít k účelu, k němuž byla stvořena
2 ET | E-mail | Web | 28. října 2011 v 14:04 | Reagovat


Jééééé, mně už fungují komentáře, ani jsem nedoufala. Ale zpětně asi všechny moudré myšlenky u starších článků vypisovat nebudu
3 ovesná vločka | Web | 28. října 2011 v 15:52 | Reagovat


[2]: Ani nevíš, jak mne mrzí, že si je nepřečtu. Budu však doufat, že budeš pilně komentovat články následující
4 ET | E-mail | Web | 28. října 2011 v 21:12 | Reagovat


Ani nevíš, jak moc mě mrzelo, když jsem nemohla komentovat. Často jsem měla chuť psát ti je do mailu, ale to bys asi nebyla zrovna ráda

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)