neděle 9. října 2011

213.den

... aneb Podpora tvůrčí činnosti.

Až teď jsem si uvědomila, že jsem měla spíše vyfotit výtvory Joje, ale už se stalo a nedá se odestát. Vynález plastelíny, jejíž kousky může malé dítě v malé míře zkonzumovat bez větších následků, považuji za geniální. Ráda se patlám v hlíně, ráda si hraju a proto jsem ráda tvořila s Julinkou. Jako nejzábavnější část vyhodnotila Joja otvírání kelímků s plastelínou a vytahování jejích kousků.


Mezitím, co Julka dělala rybám (placky ve tvaru ryby) šupiny (rýpání čímkoli do placky), tvořila si vločka pro radost zvířata.



"To je 'hoch' a dělá 'humpf' - citoslovce převzato od Sama Elánia z BUCH!"



"Dejte mi do ruky plastelínu a máte ode mne pokoj na celý den."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)