neděle 9. října 2011

215.den

... aneb Tanec.

Ne, že by se mé dny skládaly jen z pozorování kmotřeňátka, ale z fotografií Lehára byste byli otráveni stejně jako já z jeho čtení. Předevčerajšky jsme rozvíjeli manuální schopnosti, dnes jsme se zabývali pohybovými aktivitami. Ráda tančím, ale bohužel to neumím, většinou potřebuji tanečníka, který by mne vedl, pak jsem spokojena.


Proto jsem se raději zabývala dokumentací a na spolutančení jsem Julče strčila medvěda. Snad jediné, co zvládnu, je "kolo, kolo, mlýnský" a i tam mám mezery, protože se mi začne rychle motat palice a padám dřív než se řekne: "bác" ;-)


Odpoledne se neslo ve znamení masa grilovaného na "nějaké" desce, salátu, zemáků pečených v ohni, vinného střiku a četby na dece. Poté následovala oblíbená zábava v podobě pískoviště. Život je prima.


"Má smysl pro rytmus nádherný pohyb v kolenech."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)