čtvrtek 27. října 2011

231.den

... aneb Začala nám škola.

Jak jsem to poznala? Naprosto jednoduše: fronta ze studijního oddělení se táhla až k vrátnici. Následující fotografii jsem pořídila až poté, co jsem ze studijního odcházela s vítězoslavným výrazem na tváři, protože jsem tam čekala už půl hodiny před otevřením a dočkala se vcelku rychle, tzn. stála jsem jen pod schody, a ne až venku.


"Ach ta uniformita modrých džín."
""staří, mladí, v nich jsme in""
(ty dvoje uvozovky znamenají ironii)


Chuť mi spravil oběd, který vařil Khors. Stále ještě pod vlivem ukrajinského podnebí skočil do Samovaru pro něco, načež zjistil, že to není něco, ale pelmeně. Taky dobrá varianta, jen kdyby v Čechách vedli více než 15ti procentní smetanu.

"I tak nám chutnalo, velmi."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)