čtvrtek 27. října 2011

232.den

... aneb Den výroční.

Ano, zasloužil by si být zveřejněn v to správné datum, ale stalo se, tak jen připomenu, že dnes je 21. září 2011. V tento čas, jen o rok dříve, jsme se s Jodidem nad ŠneGovými stripy srazili hlavami. Z naší brněnské tlupy jediný Pan Klobouček viděl mne jakožto nezadanou dívku, Khors už to štěstí neměl.


K výročí vztahu tak nějak patří drobný upomínkový předmět, který můžete po svém milém/po své milé v případě výbuchu emocí metat. Lépe než řezaná květina se tedy hodí květináč. Proto jsem neronila slzy nad tím, že mi nebyla jako překvapení přinesena růže, ale že jsem se s Jodidem prošla do města a byla mi/nám koupena rostlina v květináči.


"Jmenuje se Vilemína a stále se ještě zelená."


Mno, a když už jsme tedy měli to výročí, rozhodli jsme se pro pořádnou romantiku, abychom vůbec věděli, co to je. Za svitu svíček jsme napustili horkou vanu, vlezli do studené vody (chládne vážně rychle), abychom Khorse ve vedlejší místnosti děsili šílenými zvuky, protože nepředvést lachtana, když jste po pěti letech v napuštěné vaně, to by byl hřích.


"Na romantiku si tedy budeme muset zase rok počkat."
"Ha, ha, ha."
"Třeba příště podpálíme závěsy."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)