pondělí 8. srpna 2011

Radosti světa

...ještě po vás není veta! Přátelé, kamarádi, drahá rodino, náhodní kolemklikající, s radostí vám oznamuji, že UP (nebo-li ucho pravé) již dobrých čtrnáct dnů nedává o sobě vědět a dnešní kontrola ve Zlíně dopadla více než uspokojivě, to znamená další kontrolu až za tři týdny, ale hlavně...žádná "ozdravná" týdenní antibiotiková kúra (aspoň prozatím). Juch. (Klepejte na dřevo, na zuby a držte pěsti, ať to vydrží.)

Dále z toho plyne, že jsem nabyla volný týden, který jsem okamžitě zaplnila. Internetovým tichem. (Jindy je tu šrumec, že?) Odjíždím směr Čechy, Orlické hory a babička, slepice s pařáty, králíci, ovce, a bílá koza, kterou odojím (oberu) určitě o víc mléka než minule. Proč? Protože se učím (relativně) rychle a jen tak něco nezapomenu, protože...


Na protože si počkejte ve fotkách dne. (Na to mi už asi nikdo neskočí.) Nejsou totiž jen o jedné fotce a pěti slovech. Občas je k nim přidána hotová esej. (Ano, mám pocit, že to "nikdo" nečte, a že jsem slibovala kdysi dávno něco jiného.)


"Dnes jsem si dvacetkrát zívla a ucho mi zalehlo jen jednou!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)