pondělí 15. srpna 2011

190.den

... aneb Černobílý půvab.

Mám ráda vzpomínání, vyprávění o životě a prohlížení starých alb. Krom krásných pocitů mi to vždy připomene, že bych taky měla...udělat výběr, donést do fotolabu a nechat vyvolat fotky. Ne pro sebe, ale pro ty zvědavé, kteří přijdou po mně. Ono se totiž mnohem lépe vzpomíná, když držíte v ruce něco hmatatelného, než když čučíte do počítače na ta kvanta fotografií. Výhodu to má jednu, můžete vybírat.




"Má krásná babička se svou favoritkou. Strýc Karel (její bratr) mi říká malá Anežka, prý jsme si podobné."


"Výřečností určitě."


Koťata u babičky od minula dost povyrostla a také rozšířila svůj repertoár. Od prosté koťátkovské roztomilosti přešla na vyjadřování názorů pomocí mimiky. Mám obavy, že toto kůtě je z přízně od Tubecat.




"Já nevypadám jak blbeček, pouze Ti nastavuji zrcadlo."




Komentáře:

1 Sikar | 15. srpna 2011 v 10:54 | Reagovat


miauuuuu...

má takový kritický pohled
2 Modrooká | Web | 15. srpna 2011 v 13:44 | Reagovat


Strýc Karel má pravdu, ta babička na fotce vypadá úplně jako vločka. Nebo snad vločka vypadá úplně jako babička na fotce?
3 Kaunaz Isa | Web | 16. srpna 2011 v 10:08 | Reagovat


Ano, taky si myslí, že jistá podobnost tam je. 
S tím kotětem možná taky (jeden nikdy neví)...

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)