sobota 13. srpna 2011

189.den

... aneb Kouzlo lidové tvořivosti.

Pokud máte obavy, že vzdělání mládeže je nedostatečné, neobávejte se. Lid záchodkový vám ji dovzdělá. Nezapomenutelná lekce angličtiny za pět ká i s toaletním papírem a zvukovou kulisou.




"Tuto hodnotnou lekci nabízí vlakové nádraží v Ústí nad Orlicí, dámské záchodky, první kabinka u dveří. V případě zájmu zaměřte pohled výše doprava a můžete básnit o ještěrkách na štěrku."


"Poezie žije!"


Pokud máte obavy, že v Rychnově nad Kněžnou nekoupíte poštovní známku, bojíte se oprávněně. V trafice mají jen do Evropy za dvacet korun a pošta leží neznámo kde. Vypátrala jsem ji s vypětím sil, i přes navigaci z informací. Samootvírací dveře mne usmířily, ale hned vzápětí jsem zaplakala znovu. Neměli na výběr obyčejných poštovních známek za deset korun. Jen holohlavého homofobního staříka (má i své klady), kytku ksmrtinudnou a kuřata.


Kdo to vyhrál vám, možná, řekne ET, časem ;-)


Následuje čistý narcismus odrážející se v ohřívači vody.




"Povšimněte si laku na nehty a trička ladícího s průzorem v pozadí."
"Ten pramen vlasů přes oko je tam v zájmu vědy aneb Osobní mřížka zlatého řezu."



Komentáře:

1 ET | Web | 13. srpna 2011 v 23:05 | Reagovat


Jéééééééééééééééééééééééé. 
To nic, to jsem si chtěla jen tak z plna hrdla zakřičet. Dělejte, jako by se nic nestalo. Lololo. Lalala.
2 jm | Web | 14. srpna 2011 v 0:28 | Reagovat


Pozoruhodné! Už jsem dlouho žádný aktuelní nápis na veřejných WC neviděl. A to jsem hrdým vlastníkem publikace na toto thema od p. Ouředníka - psal jsem o tom (či spíše ukázky dával) zde: http://jarmik.pise.cz/124297-klic-je-ve-vycepu-z-folkloru-wc.html
3 ET | Web | 15. srpna 2011 v 10:35 | Reagovat


Vyhrála velikonoční kuřátka!! Díky moc, milá Vločko. Při pondělním ránu v práci pohled moc potěší

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)