úterý 30. srpna 2011

194.den

... aneb Inteligentní chaotik.

Napravo, nalevo i za zády jest chaos. A inteligent ho odkope do skříně a jde spát, aby ho ráno zase vykopal ven. To jsem já. To mám z toho, že už dobrých pět let žiju na dvou místech a na obou jsem více či méně zabydlená, to znamená, že mám věci, které nutně potřebuju, a které převážím...mno a které se holt nemají kam vlézt. Není to moc hezká osobní vizitka, ten binec okolo.




"Popravdě, co ale poznáte z uklizeného pokoje?"
"Nic."
"Takto víte, že luštím křížovky, fotím a spím s plyšovým medvědem."




Komentáře:

1 Sikar | 30. srpna 2011 v 13:00 | Reagovat


jů, sympatický binec
2 adaluter | Web | 30. srpna 2011 v 15:29 | Reagovat


A máš ráda Čtyřlístek, já mám pořádek fakt ráda, jen ho nerada dělám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)