úterý 3. května 2011

Volejte sláva

... aneb Zítra nastupuji.

Přátelé, kamarádi, náhodní kolemjdoucí. Zítra nastupuji do nemocnice. Juchů. Vy, co nevíte, se asi divíte, proč někdo jásá nad tím, že jde pod kudlu. Já jásám hned z několika důvodů:


  • NEjsem pampeliška, Jodid tedy není citrón a přátelé šlauchu nejsou žluťásky; a já můžu nastoupit do nemocnice
  • a tím pádem, mám kde bydlet do půli května ;-) (týden tam, týden doma) než se uvolní byt "na novém"
  • a jedna "nepodstatná" maličkost na závěr, po operaci by si snad to prokleté UP (ucho pravé) mohlo dát pohov a nechat mne žít.

Buďte zdrávi a šťastni. Venku totiž lije a moje slzy to nejsou.


Komentáře:

1 Sikar | Web | 3. května 2011 v 11:04 | Reagovat


šťastné kudlení!
2 Skye | Web | 3. května 2011 v 12:48 | Reagovat


Juch, tak trošku mi to připomíná, že polovina naší rodiny nejspíš přesně v téhle vteřině leží na operačním sále s hadičkou v nose. Rodině Fischerů se nikdy moc nedařilo.. Každopádně alespoň tobě přeji hodně štěstí a ať je ta kudla alespoň ostrá

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)