úterý 3. května 2011

91.den

... aneb Sláva brána.

Tak už bych mohla R. říkat zasloužilá matko. Paní sousedka povila posledního dubnového dne dceru, jmenovkyni mé kmotřenky (pro ty, co mají s chápáním tohoto pojmu, stejně jako já, menší problémy: kmotra jsem já, kmotřenka je ono dítko), která se jmenuje stejně jako moje kryska. Doma na ni čeká, tuším sedmiletá, slečna a její o dva roky mladší bratr. Hrdý otec vystrojil i v takto deštivém počasí slavobránu. Málem mne to dojalo. Hlavně ta šťavnatá zeleň.


Populační exploze* v těsném sousedství našeho domu, ve spojitosti s čápy kroužícími nad naší střechou, mne poněkud znervózňuje.






*populační exploze = u sousedů nalevo se před sedmi až šesti měsíci narodil chlapec, napravo dívka. Nehledě na skutečnost, že sestra R. má děti čtyři...


Komentáře:

1 Mostecká Kačka | Web | 3. května 2011 v 16:38 | Reagovat


Wow... taková populační exploze
2 adaluter | Web | 3. května 2011 v 19:18 | Reagovat


A proč tě ti čápi znervózňují, zjevně mají dost práce v sousedství. Nebo máš strach, že si všimnou té mezery uprostřed?
3 ovesná vločka | Web | 3. května 2011 v 22:09 | Reagovat


[2]: Ano, toho, že si všimnou, že v našem baráku vřískalo dítě naposledy před 18ti lety...a budou to chtít napravit
4 ET | Web | 3. května 2011 v 23:42 | Reagovat


... tak ještě že se stěhuješ

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)