pondělí 23. května 2011

111.den

... aneb Kdo si hraje.

Ten nadělá spoustu svinčíku. Protože se chystám na zkoušku z ruštiny do Brna a následující den mě čeká ověření znalostí o české literatuře 2. poloviny 20. století, rozhodla jsem se uklidit potkaní příbytek. To aby tatínka nechytl psotník, až bude holky krmit a venčit.


Úklid klece provádím vždy v koupelně a při té příležitosti tamtéž vypustím i "krysky". Včera jsem se pídila po radách typu "jak vylepšit potkanovi klec" a narazila jsem na prima stránky. Úpravy klece odkládám po zkouškovém, ale hru, kterou jsem tam objevila, tu jsem musela vyzkoušet už dnes.


Vzala jsem misku, na dno sypla pár zrnek sterilizovaného hrášku, napustila vodu a přidala několik slunečnicových semínek. Příště vezmu hlubší misku, protože ty potvory vychytralé chytaly zrnka do tlapek, hlavně aby nemusely ponořit hlavu. Když už ji teda do té vody strčily, neobešlo se to bez spousty prskání a ksichtění.


Hodně je to bavilo, nacákaly víc než já, a to jsem známá kachna. Spokojenost oboustranná, protože to byla vážně paráda je sledovat. Zde Jůlie a její čapí teleskopické nožky.




"Ale jó, i tu klec jsem uklidila ;-) "

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)