středa 11. května 2011

94.den

... aneb Usínání po probdělé noci.

Dnešek byl velkým dnem mé spolupacientky. Ve chvíli, kdy ji odváželi na sál, já debužírovala dva rohlíky s máslem neboli snídaňový "evrgrín". (O pár dnů později jsem byla děsně zklamaná, když k snídani nebyl rohlík s máslem, ale buchta.)


Má apartní kukla se mi během noci skoro svezla z hlavy. Ještě že ten "polštářek" přilepili k mé palici izolepou. Sestřička téměř brečela místo mne, když mi tu izolepu strhávala z hlavy i s vlasy. Jak bych to řekla, nikdy jsem neměla hřívu... ale teď už mám na pravé půlce hlavy opravdu jen tři chlupy z naháče. Ano, tu fotku sem dávám hlavně kvůli té krvavé skvrně.




Včera, jelikož jsem byla operantka mi návštěvy nepovolili, ale dnes za mnou, zatímco Aja byla pod kudlou, pustili sestřenku s časopisem (opět modré žáby,zde najdete úžasný blog o focení přírody) a odpoledne jsem se vydala na dobrodružnou výpravu do jídelny za maminkou, babičkou a pomerančem.

Věrný kamarád.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)