úterý 17. května 2011

105.den

... aneb Ke zkoušce se slušivou pleší.

Nejlépe plší pleší a s holou lebkou, protože si oškrábu kůži z hlavy. Nevím, jestli mám lupy. V podstatě mne to ani nezajímá, ale... jsou chvíle, kdy to tak vypadá. Nejsem si jistá, jestli jsem se o tom zde na blogu zmínila, ale mám zkouškové. Respektive zápočtový týden. O zkoušce z angličtiny padlo pár slov u včerejší fotky, o zkoušce z teorie literatury padne zmínka dnes. Učím se ze skript, co mám v počítači, drbu se na hlavě (Nepřímá masáž mozku?)...a takto to dopadá:


"Zajímalo by mne, kdo bude tu klávesnici na konci zkouškového čistit. Že by já?"
"Ne, nemá ji smysl čistit teď, i když by se tím skvěle zabil čas, jen abych se nemusela učit!"


A co děláte vy, když si lijete do hlavy věci, které jste tam dávno měli mít?



Komentáře:

1 Sikar | 17. května 2011 v 14:27 | Reagovat


zaplšená klávesnice! chroustali na ní oříšky...

já si do hlavy věci neliju už tři roky...
2 les-filles | Web | 17. května 2011 v 14:51 | Reagovat


Fuj,co ty jsi za hovado že tu davas takove hnusy?
3 ovesná vločka | Web | 17. května 2011 v 17:24 | Reagovat


[2]: Nebuď útlocitná, svět je plný horších věcí než je trocha kůže na černém podkladu.
4 ET | Web | 17. května 2011 v 23:21 | Reagovat


[3]: Byla jsem si téměř jistá, že blog les-filles bude růžový. Skoro jsem to trefila
5 ovesná vločka | Web | 18. května 2011 v 8:12 | Reagovat


[4]: Já taky si to taky říkala, když jsem "šla" na návštěvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)