středa 11. května 2011

98.den

... aneb Velký návrat.

Ráno jsem docupitala za pane primářem na kontrolu, tvářil se ještě spokojeněji než včera. Říkal, že nesmím pčikat, musím něžně smrkat a vyhýbat se těžké fyzické námaze. Naprosto závažná otázka mne napadla až večer v souvislosti s tím, že na sobotu a neděli přijede můj milovaný Jodid...nesmím ji zapomenout položit v pátek, když půjdu na otorhinolaryngologii na kontrolu.


Ráno je myšleno v osm nula nula. Odvoz jsem měla objednaný až na půl dvanáctou. Přijel by i dřív, ale doktor, který mne měl propustit, sloužil až do jedenácti na sále. Stejného dne propouštěli i Aju, takže jsme všechny v jídelně u snídaně provokovaly, ne naschvál, svými zářivými úsměvy a poskakováním, že jdeme domů...juchuchů. Nejvíc trpěl Jiří. Měl jít domů až následující den.


Aja tvrdila, že nejvíc se těší na svůj saxofon a mladší bratry. Jiří se těšil na svou postel a já? Já na to, až mi bude za asistence zavařovací skleničky umyta hlava. Po vyčerpávajícím překonání vzdálenosti dvouset metrů od nemocnice k silnici jsem byla naložena a odvezena domů...


Zde s čerstvě umytou hlavou a pokojíčkem za zády.



"Je sex těžkou fyzickou námahou?"



Komentáře:

1 Sikar | 11. května 2011 v 15:55 | Reagovat


námahou?

no...je pro maratonce běh těžká věc?
2 ovesná vločka | Web | 11. května 2011 v 16:42 | Reagovat


[1]: Tomu říkám argumentace
3 Mostecká Kačka | Web | 11. května 2011 v 17:16 | Reagovat


otorhinolaryngologie ? To ani nevím, že existuje... co se tam dělá ??
4 ovesná vločka | Web | 11. května 2011 v 19:17 | Reagovat


[3]: ORL=otorhinolaryngologie=ušní, nosní, krční
5 ET | Web | 11. května 2011 v 23:39 | Reagovat


To by mě zajímalo, jestli ses zeptala...

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)