středa 11. května 2011

92.den

... aneb Tak vás tu vítáme.

Po několikerém zopakování celé rodinné anamnézy, vyčištění ucha a hledání schodů, jsem byla umístěna na pokoj. Tři lůžka. A jenom moje. Mohla jsem si vybrat. U okna je mi nejlíp. K obědu jsem nedostala polévku. Zato mi dali krupicovou kaši. Asi aby se mi zítra dobře zvracelo. Jsem "příjem". Pan primář nespatřen. Sestřička mi za uchem vyholila dálnici. Červený náramek jak na koncertě.




Kreslím. Pohlednice k příštím Vánocům. Stavím ZOO, tzn hraju Zoo Tycoon. Jen proto, abych se nemusela dívat na pokyny pro pacienta před operací. Nejvíc mne souží hlad. Též neustále měření teploty. Je těžké přemluvit "rtuť" k tomu, aby se aspoň dotkla rysky 36,5. Čaj v konvici. Na ten z roku 2004 nemám milé vzpomínky...byl sladký a natáhlo mě po něm.


V pozadí tři kusy Nového zákona...asi munice.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)