sobota 8. května 2010

Zkoušela jsem...

...prosit Pána Boha (ve všech jeho podobách od Budhy po Alláha) o pomoc, ale viditelně na mě kašle, v lepším případě nemá čas, v tom horším jsem už prostě příliš velká hříšnice a pomoc si nezasloužím. Tak poprosím aspoň vás o držení pěstí, ať mám štěstí.

Protože pokud se mi přes noc nevypálí do sítnice mapa světa a do dlaně nezabuduje kalkulačka, popřípadě mi nebude do hlavy nalita historie ČR se všemi detaily plus historie organizací od OSN po UNICEF nebo nebudu osvícena, budu potřebovat asi tak 4 kila štěstí na to abych ty TSP zvládla...

Ještě můžu zkusit věřit ve šnečího boha, pokud nějakého mají a nevěří jen v sebe. V tom případě bych musela věřit ve své šnečí já ;-)


A teď budu slibovat...doufám, že toho pak nebudu litovat a nebudu si říkat, sliby chyby. Každopádně mám v plánu několik článků, takže vám je mírně nastíním a hned, jak nebudu mít v hlavě "nepotřebné" věci jako složení vývojky a ustalovače, 5 principů funkcionalismu, katolické básníky a podobné, budu psát a psát. Taaakže:

Pan Donald - tady přiznávám ukrutný rest, neb jsem v "Mekáči" byla už pěkně dávno a furt sem nic nevypatvořila. Zážitky jsou ale stále čerstvé a jen tak něco je nezastíní.

Knihomolka III. - co se stane, když čtete před maturitou čtyři knihy týdně a žádná z nich není v povinné četbě, kterou mimochodem asi ani nemáte ;-)

Natuty (ne)dospělá - aneb jak dopadl ten tanec

"Paruski" - proč se maturantka učí po nocích ruštinu a to ještě dobrovolně, to opravdu neví ani ona sama ;-)

Fotím, fotíš, fotíme - rozšíření chudinky odstrkované fotogalerie :-) u které mě štve pomalé vkládání fotek a nutnost jejich zmenšování, jinak byste byli už dávno zahlceni mojí tvorbou.

A tak dále, a tak dále...


"Vzhůru do nekonečna a ještě dál!"


Komentáře:
1 Kaunaz Isa | E-mail | Web | 12. května 2010 v 12:31 | Reagovat


TSP je nebezpečný shluk písmen. Doporučoval bych jednotlivé části od sebe oddělit. Karanténa ze závorek by možná zabránila jejich spojení a tím i možné katastrofě.
Jodida by prý zajímalo, o kolik se zvýšily nároky na úspěšné složení maturitní zkoušky.

Šnečí bůh existuje. Tedy spíš existoval.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)