středa 26. května 2010

Keine panik

...an der Titanik. Má oblíbená průpovídka nabývá obludných rozměrů a je příliš blízko realitě, no dobře, přeháním :-D naštěstí.

Zítra čili ve čtvrtek se vrhám vstříc vodám Uhersko-Hradišťským (kde není internetová síť). Už vidím rozvodněnou Moravu zpoza oken autobusu, to pokud pojedu přes Otrokovice. Už vidím budovu mé milované UMPRUM, to pokud pojedu přes Březolupy. Ale ještě tam nejsem proto vám chci říct, než mě ty vody smetou a než se z nich vynořím až v sobotu večer (jak hrozná představa, že?).


DOSTALA JSEM SE NA MASARYČKU!!!!
(filosofická fakulta, obor Český jazyk a literatura)


A kupodivu mi to zvedlo náladu natolik, že jsem si u chystání oběda (můžu říkat vaření vajíček na měkko, příprava oběda?) zpívala. Falešně, hlasitě, nesmysly, ale zpívala :-) až se bojím, co budu dělat jak odmaturuju (to je totiž jisté, nevím za kolik, ale odmaturuju). Protože jsem právě překonala nechuť a odpor k české malbě v 19.století (už bylo na čase) a tak si z ní možná i něco zapamatuju.


Rýmečku mám pořád, takže má první věta před komisí v angličtině bude znít:

"Please excuse my poor pronunciation, but I have runny nose."


Plácám se po zádech a přeju si hodně štěstí ;-) a přeju ho i vám, neb štěstí není nikdy dost.


Komentáře:

1 Kaunaz Isa | E-mail | Web | 27. května 2010 v 1:35 | Reagovat


Ha, tak další FF... Zdá se, že je to oblíbená destinace bytostí, které znám (nechtěl jsem napsat lidí, protože by se to nevztahovalo na všechny). 
Gratuluji

A hodně štěstí s maturitou (to jen tak pro pořádek)
2 Kaunaz Isa | E-mail | Web | 30. května 2010 v 0:50 | Reagovat


Mimochodem, jak jsi dopadla? Jsem tu denně několikrát a očekávám nějaký článek na téma maturita... Zvědavý Jodid je nebezpečný nejenom sobě, ale i okolí...
3 bitr | 30. května 2010 v 13:53 | Reagovat


moc gratuluju k masaryčce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)