sobota 22. května 2010

Umím kreslit?

Jistěže umím :-D hlavně ve chvílích kdy bych se měla učínkovat. Nedostatečné okysličení mozku a plic způsobuje u mne menší záchvaty šílenosti (ve větší míře než obvykle). O kvalitě kresby nechám pomeditovat vás.

A jen tak naokraj. Pája má v pondělí hodně důležitou zkoušku z matematiky. A tak se dře s logarytmy (promiňte mi to sprosté slovo) a když jsem se jí zcela mimo mísu otázala: "můžu si nechat vytetovat na krk kuře?" Řekla jen:"hmm, můžeš" Chvíli se nic nedělo. Najednou se ta informace dostala v mozku tam kam měla a ona málem spadla ze židle :-D





Komentáře:

1 ET | 22. května 2010 v 21:00 | Reagovat


Ehm, no, je vidět, že už se maturita opravdu blíží. Vzpomenu-li si na nějaké své zkouškové, hlavně jsem si malovala nehty neonovými zvýrazňovači, do poznámek jsem si výraznými barvičkami psala současné myšlenky (hlavně věty jako TO JE ALE BLBOST, K ČEMU TOHLE BUDU POTŘEBOVAT a tak), zaplétala si desítky maličkých copánků z uzounkých pramínků kolem obličeje, cvičila na míči, stokrát denně kontrolovala e-mail (díkybohu jsem v té době ještě neměla blog) a vůbec jsem dělala samé potřebné věci.
2 Kaunaz Isa | E-mail | Web | 23. května 2010 v 18:15 | Reagovat


Taky jsem teď málem spadl ze židle

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)