pondělí 24. května 2010

Ručníkový den

...tralala. Ručníkový den se mi moc líbí. 
Nejen proto, že vytáhnu paty z domu (jdu k zubařce, to není důvod k jásání), ale že vyvětrám své šílenství (úplně malinké, ale venčit potřebuje stejně). Takže ručník s kamarádkou od "mikyho mause" to jistí. Ne že bych jim extra fandila, ale jinou úchylárnou zrovna doma nemám. Což je řádný důvod ke koupi nového ručníku :-) Telegraficky stručná, co se dá dělat (překvapila sem vás, že? :-D ), v posteli na mě čeká otázka číslo devatenáct. Češtinka mě ovládá stejně jako Velký bratr lidi v knížce oooood... to je otázka pro vás :-D odměnou vám bude...

pocit vlastní bezmezné "entelegence"(pokud jste odpověď neguugli) nebo pocit vlastní mazanosti (pokud jste odpověď vygúglili).


"jsem téměř blondýna, téměř metr osmdesát, jsem téměř přijatá na Masaryčku a téměř už mám odmaturováno"



Komentáře:

1 ET | 25. května 2010 v 21:41 | Reagovat


A když jsme si odpovědí byli jisti a stejně si ji pro jistotu vygůglili? :)
2 ovesná vločka | 25. května 2010 v 21:59 | Reagovat


[1]: tak jste knihovníci
3 Alice | Web | 29. května 2010 v 19:07 | Reagovat


heh ručnikového dne se účastním již tradičně a hrozně mě baví udivené výrazy neználků a zasvěcené přikyvování znalců :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)