pondělí 31. května 2010

Životopis...

...ano, asi si říkáte: "je marné jej psát, vždyť jde zítra za rozbuškama," ale věřte mi, marné to snad není. Kromě zocelení nervů mi to možná přinese i něco pozitivního.

Čtu vcelku pravidelně MF Dnes, ale na ten článek narazila sestra. Byl o možnosti vyzkoušet si novinařinu. Proč ne, je to povolání, které mě láká a po vystudování (samozřejmě, že to zvládnu) Masaryčky také jedno z nejpříhodnějších. A tak proč se nepopostrčit kupředu, když jsem tak akční (proč mám ten pocit, že Jodid lomí rukama ;-) )

No a jedním z požadavků je i životopis. Bohužel není upřesněno jaký... a s mým vztahem k takovýmto textům je jeho vytvoření opravdu bojem. Hlavně, když se do životopisu píší životní zkušenosti. Kolik jich tak asi můžu mít? Čerstvě po škole? Řekla bych že nula, nula nic. A tak tam datluju co můžu...i adresu blogu (pokud toto čtete, srdečně vás z té Prahé vítám, slečno či paní L.Š.)

Ale mě by hlavně zajímalo...jak píšete životopis vy?! Tonoucí se stébla chytá a doufá, že se netopí sám a může ještě někomu šlápnout na hlavu.




Komentáře:

1 Kaunaz Isa | E-mail | Web | 31. května 2010 v 23:48 | Reagovat


Jodid si vyzkoušel lomit rukama, ale bohužel k tomu neměl žádný návod, a neví, jak měl vypadat správný výsledek...

Mám za sebou pár strukturovaných životopisů a pak jeden do psychologie (ať žije příprava na profesi pedagoga, byť jím nejspíš nebudu). Pokud vím, to druhé CV (pět stran textu v MS Word) mne stálo dvě noci a dva litry vína.
2 ovesná vločka | 1. června 2010 v 16:14 | Reagovat


[1]: jediná reakce, které byl schopen můj mozek je: "Kaunazi, ty jsi ďábel...nebo aspoň jeho sestra u tetičky v podnájmu"
3 ET | 3. června 2010 v 20:11 | Reagovat


Milá Ovesná vločko, 
nedostává se mi času na blog svůj ani blogy cizí, teď jsem dočetla všechny články za poslední týden a předně - velmi pěkně gratuluji k vydařené maturitce a přijetí na VŠ. Jsi jednička! 
A k životopisu, já vždycky a jedině strukturovaný. V psaném textu mám sklon sklouzávat k humornému pojetí a to se, zdá se mi, při žádosti o zaměstnání jaksi nehodí

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)