neděle 30. května 2010

Mí milí

...přesně takhle začínala hromadná sms všem členům rodiny, kteří bažili po žhavých novinkách od maturitní komise. Pak už bylo jen: "ze čtyř předmětů za čtyři" :-)

Slušelo by se poděkovat za podporu a pevné nervy těch, kteří se mnou trávili svaťák, ale...byla to jejich volba, mohli odjet někam do pryč, daleko od maturantky :-D a tak děkuji jen sobě, za to, že jsem donutila své horší já k sezení nad učením. Ale, stejně: "všem, kdož mi drželi pěsti děkuju" Nebudu říkat, že maturita byla fraška. Nebyla.

Ale já jsem se bavila, vidno podle fotek, které zhotovili třeťáci v průběhu celého dne. Ani na jedné se nemračím :-D dokonce cením zuby a dělám blbinky. Ne, nebyla jsem na drogách. Ne, nevytáhla jsem si lehké otázky (důkazem budiž otázka číslo 10 v DVK). Prostě jsem jen byla ráda, že v té hlavě něco mám a konečně to můžu pustit ven (viditelně to ale nevyletělo všechno, zrovna dnes jsem se probudila se slovy: "Farmerův zeslabovač obsahuje červenou krevní sůl")

Tak doufám, že jsem Jodida i Kaunaze uklidnila :-) já jsem absolutně klidná a jak mi napsal dědeček: "Gratuluji k maturitě a v úterý tě hodím do práce." Takže, maturitní vysvědčení v šanonu, Masaryčku před očima, vyrážím vstříc pracovnímu procesu a vstávání před pátou hodinou ranní (pláču).


A jak jsem poznala, že mám volno? O tom další článek :-) hihi


"A na světě byly najednou jiné věci než Pijoan a Hemingway s Remarquem"




Komentáře:

1 Kaunaz Isa | E-mail | Web | 31. května 2010 v 1:53 | Reagovat


Kaunaz gratuluje a Jodid dělá, že o ničem neví
2 Pája | Web | 31. května 2010 v 7:32 | Reagovat


Ten konec je dobrý, ale mám výhradu. Já žádnou sms nedostala. Zpráva ke mně dorazila ústním podáním, proto jsem taky mobilně negratulovala. 
PS: nebo jsi mě vydědila? =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)