sobota 15. května 2010

Písemná součástka

...maturity (nešklebte se, že zas píšu o maturitce, jsem jí obklopena a pohlcena) byla konečně opravena a oznámkována. Napsala bych paní profesorka, ale LeJa tento titul nevlastní, takže jen paní učitelka (jak potupné pro středoškolského "profesora") nakráčela do třídy a radostně oznámila, že nikdo nedostal pětku...škola se otřásla, z několika srdcí odpadly kusy šutru o velikosti hrubek ve slohovce.


Co se mě týče, mám dvě zprávy:

vecpala jsem tam onu větu

dostala jsem, celkem údiv, jedničku. (Proč údiv, LeJa není na stejné vlně a už párkrát mé výplody nepochopila, teď se to stalo pravděpodobně také...ona si myslí, že práci pochopila, ale neví, že úplně jinak než měla :-D )

Teď jdu přepsat Čapka do PC a při té příležitosti sem přepíšu i svou "unikátní" slohovou práci :-D a bude to naposled, co si ji budu číst, protože už ji začínám považovat za totální brak. Vrrrr

"brak, jak těla vrak, plave mi v hlavě znak"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)