středa 23. listopadu 2011

Nový domov

Zatím se zde zabydluji, prohlížím zásuvky ve zdi, klepu na potrubí a bojím se do sklepa, než si koupím baterku. Nové místo, nový svět, kam se pokusím přenést střepy světa starého. Tím světem rozumějte blog, tento blog. Oproti jiným veteránům jsem byla na blog.cz docela krátko - necelé dva roky, ale jsem stará konzerva a těžko si zvykám na novinky.

Možná bych neodešla nebýt nových smluvních podmínek, které mne zvedly ze židle do takové výšky, že jsem si zpátky sedala asi hodinu a pořád u toho rozčileně citovala výňatky ze smluvních podmínek. Obzvlášť mne potěšila možnost výběru: souhlasím/nesouhlasím. "V případě, že s novými smluvními podmínkami nesouhlasíte, nebude vám umožněn přístup..." S nadávkami drcenými mezi zuby jsem souhlasila, ale jen proto, abych se vrhla do šílené práce a přenesla zápisky, poznámky a fotky na toto místo. 

Neříkám, že jsem o blogspot.com neuvažovala již dříve, ale pohrávala jsem si spíš s myšlenkou, že sem dám další rok mého projektu 365. Jak vidno...blik, cvak a jsem tady.

1 komentář:

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)