neděle 27. listopadu 2011

273.den

...aneb Těžký experiment.

Neb jsem se vrátila od babičky z Čech se zásobou masa, mohla jsem v následujících týdnech podniknout jisté experimenty. Mezi ten největší patřila svíčková s králíkem. Podle maminčina receptu. Podařila se. Nevěřila jsem vlastním chuťovým buňkám, ale opravdu chutnala jako ta, co konzumuji tak ráda doma. Knedlíky k ní jsem sice uvlnila v mikrovlnce, ale zato byly aspoň houskové (a lepší než kupované).

Než jsme si však mohli dát do nosu, tak jsem musela použít hrubou sílu a málem mě z toho trefilo. Už nikdy nebudu dělat svíčkovou bez mixéru. Všechnu zeleninu jsem musela protlačovat přes sítko a byl to teda boj! Na chuti to sice poznat nešlo, ale vzhled není tak hladký, jak bývá zvykem.

Servírováno s brusinkami s šlehačkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)