úterý 29. listopadu 2011

286.den

... aneb Urob si sám.

V mém případě: "Udělej si sama." Když nechcete dotyčné pořád obtěžovat žádostmi o něco a položení věci, kterou potřebujete upevnit, na viditelném místě nezabírá, nezbývá než se starat sama. Proč jsem to neudělala sama hned? Protože v té zdi jsou navrtané hmoždinky, takže by stačilo udělat to a to, co já neumím a k čemu by bylo třeba akuvrtačky s funkčními baterkami a ne těmi, které máme my. Proto jsem se k tomu nehrnula.

Ale otáčet se na záchodě pořád za sebe mne moc nebavilo. Taky mi došlo, proč je to ogarom jedno. Ti potřebují toaletní papír tak jednou za den. Já, jakožto ženská, mnohem častěji. Oni páteř vykroucenou neměli. Tak jsem se dala do hledání hřebíku. Našla jsem jen hřeb, pak hřebíček. Hřebem se mi zeď hyzdit nechtělo, a tak jsem hledala dál. Hřebík jsem nenašla, ale něco jemu podobného ano.

S kladivem jsem nepočítala, tak jsem vzala kombinačky - nejtěžší kleště v okolí, a zatloukala s nimi. Práce se zdařila a držák toaletního papíru, který jsem před pár lety dostala od strýčínka, konečně našel využití.

Haf"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)