sobota 19. listopadu 2011

245.den

... aneb Pohled pod postel.
Dříve jsem své milované potkanice pouštěla z klece na výlet každý den. Časem se však začaly ošívat a moc se jim ven nechtělo, proto jsem interval poněkud prodloužila a ven je beru dvakrát do týdne, případně víckrát, když si o to vyloženě řeknou. Jejich oblíbeným časem bývá desátá hodina večerní, což je vzhledem k mé nechuti k používání blesku při focení poněkud problematické. Holky jsou rychlé jak šlak a dlouhá expozice svědčí jen rozmazaným záběrům.


Že se holky jen tak nepoflakují jsem se vám rozhodla demonstrovat fotografií jedné ze Zlodějek svíček - Ofélií. Jak si jistě povšimnete, nebo jste si už povšimli, Ofka není zaostřená, fotka je exponovaná s bleskem, ale ta úprava! Ta úprava mne bavila, protože mi bylo umožněno stáhnout si na 30 dní zkušební verzi Zoner Photoshop 14, a tam je spouuusta zajímavých blbinek.




"Toto není poslední (d)efekt (d)efektů."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)