neděle 13. února 2011

Důvod existence živočicha

...aneb Může o sobě vločka prohlašovat, že je živočich?

Může, a proto bude pátrat po smyslu života a vůbec. To přece živočichové dělají (viz bílé myši).

Myslím, že pro pochopení slovního spojení "smysl života" je třeba si toto upravit do podoby otázky. S tou se lépe pracuje. Nemíním se zabývat obligátním dotazem: "Co je smyslem života?", zeptám se jinak: "Proč žiješ, vločko?" A sama si odpovím:

"Protože jsem zvědavá."

No, a protože se na mě monitor tak smutně dívá a ty drobky v klávesnici tak hezky křupají, odpovím si i na dříve zavrženou, mírně upravenou, otázku: "Co je smyslem tvého života, vločko?"

"Hledat, požadovat a vydupávat si ze země "protože" na všechna má "proč?"."

To bude vše. Toto téma totiž láká k rozmělnění, a tomu bych se ráda vyhnula. Anebo se mu věnovala bez čtenářů, nejlépe na kolenou, s hadrem v ruce a párou jdoucí od uší. Lepší filosofování nad smyslem života, které nikam nevede, než nadávání na Pepu, které taky nikam nevede, a ještě mi u něj stoupne tlak.

"Ať není smyslem vašeho života, hledání smyslu života. Nikam to nevede a ještě vám samotný život uteče pod rukama."


Komentáře:

1 Terinka | Web | 13. února 2011 v 20:28 | Reagovat


Hezké. Líbí se mi hlavně to poslední zamyšlení o hledání smyslu života, sama mám podobný názor .
2 Sikar | Web | 13. února 2011 v 20:28 | Reagovat


Vločko, co je smyslem klečení na kolenou a s hadrem?
3 okurkovykrem | Web | 13. února 2011 v 20:45 | Reagovat


To poslední, psané kurzívou, je pěkné.
4 ovesná vločka | Web | 13. února 2011 v 20:49 | Reagovat


[2]: Odstranění nánosu špíny na podlaze v kuchyni bytu (spíše chléva), který sdílím ponejvíce s Pepou a Tamtou.

Ta špína tam bude, a Pepa bude tvrdit, že tam nebyl, ale podle otisků bot ho usvědčím a vyhodím z okna.

Dále to můžeš považovat za posilování svalů na rukou a za nevšední úhel pohledu na realitu.
5 Sikar | Web | 13. února 2011 v 21:28 | Reagovat


[4]: tak z této odpovědi jsem čekal třetinu. jelikož byla tedy trojnásobná, asi jsem právě odhalil smysl života

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)