pátek 4. února 2011

2.den

...aneb Chronicky zpožděné hodinky

Ne že bych měla hodinky. (Tu historku o tom, jak mi mé milované, jediné, nejlepší hodinky, co jsem vlastnila od první třídy, odletěly na koncertě Sunshine neznámo kam, už všichni znáte.) Ale zpožděná jsem...nedokážu sem vložit fotku ve stejný den, kdy jsem ji vyfotila.


Dnes Pája navštívila Království dvou Ká. Vločka na její počest pekla. (Co a jak, to se dozvíte v dalším článku.) Khors s Jodidem taky pekli, a navíc ještě smažili a vařili. Pekli kuře s medem (repríza se zdařila stejně jako premiéra, jen čas konzumace byl jiný), smažili palačinky a vařili rýži. Jídelníček studentů není zas tak chudý, jak by se mohlo zdát při pohledu na ručičku váhy, na které stojím (mrk).

A teď slíbený "mluvící" ŠneG:




Mám slabost pro Jana Wericha, tak si dovolím citovat jeho slova:

"Paměť je výsadou blbých, chytrý nemá čas si pamatovat, chytrý musí vymýšlet..."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)