neděle 6. února 2011

4.den

...aneb Mňauuu.

Ano, klamu citoslovcem. Správně je:"HAF".

Plán byl prostý - zůstanu v Brně čtrnáct dní, budu si číst a odpočívat. Chyba lávky. První kámen úrazu je pondělní návštěva na ušním, dnes jsem dobrala antibiotika, tak jsem zvědavá, co bude. A druhým šutrákem je - byla návštěva babičky. Není možné zůstat v nějakém Brně, když bude doma babička. Proto jsem zrušila své velkolepé plány na sobotu a neděli. Abych byla konkrétnější. Ten sobotní plán jsem pouze poupravila, ten nedělní zrušila.

Na sobotu a neděli jsem už dva měsíce (2! měsíce dopředu to všichni věděli) plánovala návštěvu Mezinárodní výstavy psů, pořádanou na brněnském Výstavišti. Těšila jsem se jako malé dítko. Na psy, na kamarádky, na atmosféru. A opravdu jsem si to užila. Jako ryba ve vodě: "Dívej, to je štěně thajského ridgebacka." "Mají chybu v katalogu! Nikde tu nejsou maliny!" Abyste rozuměli, malinou jest myšlen belgický ovčák malinois, a těch jsme tam potkaly minimálně pět. "Dal všem jenom VéDéčko, ten norský ...!"

Sloužila jsem jako věšák na psy, ti mou funkci pochopili tak, že jsem i opěrnou zdí. Ani bych nepípla, kdyby to byli naháči, labutěnky, jorkšírci, ale ve chvíli, kdy se o vás ze dvou stran opřou dva berňáci, necítíte pevnou půdu pod nohama. V kruhu to Alušce slušelo, posudek měla výborný, ale ten norský rozhodčí asi vstával hore zadkem, protože nejen jí, ale psovi, který byl čtvrtý na světovce dal D...to jsou starosti, co? Směju se. Po dlouhé době. A není to hysterický smích. 


Je hezké mít minimální starosti...a nový otvírák na konzervy za "vysvědčení".

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)