neděle 6. března 2011

Stando, Stando

… aneb Ztráta Khorsových iluzí.

Máte nějaké iluze (zejména o mé osobě), které můžete postrádat? Směle do čtení. Pokud chcete něco serióznějšího, nitro pitvajícího, račte jinam.

Mí drazí, velice lituji, že jsem nestihla článek na téma tak přitažlivé, jako kontroverzní, tedy sex. Můžu si za to sama, jak překvapivé. Přitom každodenní realita není o ničem jiném než o onom živočišném aktu. Třeba taková školní docházka. (Bráno z pohledu vysokoškoláka, který do školy chodí z vlastní vůle.)

Ano, paralelu s milostným aktem můžete zahlédnout i v učení. Po čem toužíte, když svému protějšku okusujete bradu? Po orgasmu. A proč jsme milí na kantory a připravujeme se na semináře? Protože toužíme po báječném vyvrcholení semestru v podobě hotových zkoušek.

U obojího jsme milí, hodní, nebo taky ne, a čekáme na výsledek tak dlouho, dokud se nedostaví… nebo, rýmujte si sami, "zdělaní" jste na to dost.

A nyní k iluzím, které opustily Khorse. Mají co do činění s předchozími odstavci. Nezaručuji absolutní pravdivost tohoto příběhu, přeci jen… má fantazie je bujná a sklony k vymýšlení silné (navíc geneticky dané).

Často pobývám v Království dvou Ká. Dokonce tak často, že když tam náhodou nejsem, Khors se diví a tvrdí, že je tam nějak prázdno. Mám ve zvyku o sobě tvrdit, že jsem slušně vychovaná dívka, kvítek nevinný a lilie neposkvrněná. Byly doby, kdy se mi to dalo věřit. Doby, kdy mi to věřil i Khors. Až do chvíle, kdy se z koupelny začaly ozývat ty podivné zvuky.


"Och…aaach, ještě, ještě…ach, ach…ooooooo (ve spojení s hrdelním "e")"


Po tomto zvukovém projevu ztratil Khors iluze o mé mravní čistotě a neposkvrněnosti. Co na tom, že jsme se s Jodidem jen mečovali kartáčky na zuby. Nevěřil nám to ani po té, co jsme před něj předstoupili na kolenou se sepnutýma rukama, ctnostnými výrazy ve tvářích a slovy: "We are good Christians." Ani ikona se v tu chvíli netvářila svatěji.

Od té doby nemůžeme Khorse beztrestně vyhazovat na pivo, protože "good Christians" prázdný pokoj nepotřebují. Nepomáhá ani, když se s Jodidem na sebe sápeme se slovy: "Standoo, dotýkej se mě, Stando."

Tak jsem ztratila iluze o Khorsovi. Žádný laskavý a milý intelektuál. Nepřejícný syn je to. (Ano, neprozřetelně jsme jej s Jodidem adoptovali, oblafl nás sliby, že bude vařit.)

Odpusť, Khorsi. Já vím, že jsi nabízel, že s Panem Kloboučkem klidně na to pivo půjdete…jenže:

"She is too drunk to fuck. "


Komentáře:

1 Khors | Web | 6. března 2011 v 14:57 | Reagovat


A to jsem vám chtěl dneska uvolnit byt. Nakonec bude asi jen ten diktát z ruštiny...
2 Dubious cat | Web | 7. března 2011 v 17:43 | Reagovat


Úžasný, vy se rozhodně nenudíte:)
Přimlouvám se u pana Khorse: no tak, nebuĎ takovej kazifuck :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)