neděle 20. března 2011

Premiéra

... aneb Zas něco nového.


Kreslím, čmárám. Na přednáškách mi leží na lavici sešit a blok na čmárání. Kreslím pitominky, šneky, bubliny, zapisuju si poznámky učitelů. Ano, jsem ovlivněna Jodidovým ŠneGem. Dlouho jsem váhala, zda, a hlavně jak, své výtvory uveřejním. Vzhledem k tomu, že jsem počmárala za dobu své brněnské existence již tři bloky, je na čase z nich vybrat to "nejlepší".


Otázku převedení kreseb na papíře do počítače jsem řešila tak dlouho, až se vyřešila sama. Počítačem. Jmenuje se Abé, jest nástupcem Žlutého ďábla a jsem jeho šťastnou majitelkou již několik měsíců. Krom mnoha jiných vlastností se může proměnit v tablet.


A tak začínám překreslovat a přepisovat, nejen proto, že skenování originálů by bylo náročné, ale také proto, že originály se mísí a míchají, až je z toho ouplná změť. Tolik úvodu. Další článek už bude jen o bublinách.


To zvíře se jmenuje Bublifuk.

KOMENTÁŘE:

  ET | Web | 20. března 2011 v 22:40 | Reagovat

Jé, bingo. U ŠneGa jsem se nedávno trochu zapomněla a prolítla tak třetinu celého archivu. U některých stripů jsem vážně prskala smíchy.
Vítáme Bublifuka!! (Pokud něco miluju stejně jako puntíky, proužky a nelámavý pastelky, tak je to bublifuk)

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)