pondělí 14. března 2011

Kdysi dávno

… aneb Sláva, sláva zelená se tráva.

Bylo studeně jarní počasí. Venku tma jako v pytli. Bodejť by ne, hodiny se tvářily, že je 22:43. Možná to byla i pravda. Ozvalo se přidušené zavřísknutí. To se ovesná vločka konečně dostala na svět. Přiškrcená pupeční šňůrou a s váhou pod tři kila.


Tolik k okamžiku mého zrození. V tuto chvíli je mi stále krásných náct. Pozítří bude stále náct, ale dospělých náct, mé drahé švígře. Vy, co nás znáte osobně, víte, že Pája je tak o hlavu menší než já. Přitom, když se narodila, byla o několik centimetrů větší než má maličkost o dva roky dříve. Zajímavé, že? Minimálně pro mě.

Ptáte se, jak oslavím dvacet let mé existence na matičce Zemi? Kefírem. Byla jsem dnes ráno na ušním a dostala další antibiotika. Není lepšího dárku k narozeninám, není-liž pravda? Nesmím ven na sluníčko, nesmím pít alkohol a nesmím ani šustit. Nevstoupila já do kláštera?

Utěšuji se pohledem na bílou krabici. Je v ní dort. A ne jen tak ledajaký. Medovník od Pavlínky. Recept hledejte u ní na blogu. Jeho fotka se stane fotkou dnešního dne.

Dnes večer jej zdlábneme v KráKá. Mělo se pít víno. Na bytě se měla pít slivovice, jen co jsem přišla. Řekla bych, že mi antibiotika zachrání játra, ale neřeknu to, protože jsem si četla příbalový leták (horší čtení než povinná četba).


Tak mi přejte hlavně zdraví a sami buďte fit.




Komentáře:

1 Sikar | Web | 14. března 2011 v 14:02 | Reagovat


začni šustit igelitovou taškou.

kefíru zdar. klidně ti dám i svůj
2 signoraa | Web | 14. března 2011 v 14:19 | Reagovat


Takže, přeju co nejdřívější uzdravení a k narozeninám vše nej, nej, nej - co se tak obvykle přeje - zdraví, štěstí, lásku, prima lidi kolem sebe. Taky splnění těch nejtajnějších přání.

P.S. S tím alkoholem si nic nedělej, ještě bude spousta příležitostí. Oslava není jen o pití, moc záleží jaké lidi máš v ten slavný den kolem sebe.
3 ET | Web | 14. března 2011 v 18:17 | Reagovat


Milá Vločko, když mi pošleš svou e-mailovou adresu, přiletí ti takový přání, že nestihneš valit oči. No a do té doby ti aspoň písmenkově přeji všechno nejlepší k čerstvým -cetinám. (Bůhvíproč jsem si myslela, že kulatiny budou 25tiny. Odpusť

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)