čtvrtek 10. března 2011

Malý chemik

...aneb Určitě nejste slepí.

Doufám, že nejste ani naivní. Stvořila jsem novou rubriku. Rozhodla jsem se být genderově nekorektní, protože "malá chemička" zní vážně divně. Kdežto "malý chemik" má pro mne jisté kouzlo a také dostatečně evokuje atmosféru v kuchyni, když tam řádím já.

Tuším, že jsem někde zmínila, že rubriku pro recepty stvořím až ve chvíli, kdy budu péct a vařit opravdu hodně. Tento týden vařím opravdu hodně, hodně... hodně těstovin. Také lepím a přepisuji recepty do speciálního sešitu, chcete-li kuchařky. A když už ani sama autorka není schopna dík "originálním" názvům článků najít recept na koláč (který se mimochodem ukrývá pod názvem: koláč), je situace vážná a řve po změně.


Tramtadadá... ale varuji vás i sebe. Od této chvíle recepty pravděpodobně přibývat nebudou, znáte zákon schválnosti, ne? Třeba ho překonám.


Budu se zaklínat staroslověnskými vzory podstatných jmen.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)