neděle 19. ledna 2014

123.den

Sváteční nedělní den a já byla vzhůru už v sedm hodin ráno. Proč? Protože jsem čekala zásilku. Přijela. O půl osmé Terka přeložila z její přepravky do mojí tři malé potkaní slečny. Neptejte se, jak jsem k nim přišla. Bylo to po haluzi, může za to jiná Terka a taky Jodid, který mi to nezatrhl. Jsou opravdu malinké, mnohem menší než Julie s Ofélií, blahé paměti, v době, kdy jsem si je brala.

Předsunutá hlídka. Třetí "kryska" v zákrytu.

Původně (plány jsme začali spřádat asi v úterý) měly být jen dvě a my se trápili se jmény. Shakespeare už byl k nepoužití, neb kromě Desdemony nic zajímavého nenabízel. A populární ženská dua žádná neznáme. Padaly i návrhy (ehm, můj návrh), že to bude Anna a Karenina. Načež Jodid odvětil, že v tom případě by si na Vronského měly dávat dvojnásobný pozor. Pinky a Perky (Greenwings) jsem zavrhla já, neb mám odpor k anglickému "r" a celkově výslovnosti. Pink a Floyd jsme museli zavrhnout, protože zní velmi chlapecky. Náhoda mi pomohla, nedávno jsem sepisovala cosi o Shakespearovi a Terrym Pratchettovi a bing! Proč by to nemohly být Magráta a Esmeralda, podle čarodějek? Odsouhlaseno.

Načež jsme šli koupit klec, což se nám vcelku levně podařilo. Taky žrádlo, podestýlku, napáječky a jiné radosti. Poté, co jsme budoucí potkaní sídlo rozložili na konferenčním stolku, uvědomili jsme si, že je vážně vééliké. A dvě čarodějky ze tří taky není ono, že? Napsat Terce o tu třetí kráčmeru už bylo jen dílem okamžiku. 

A tak jsem cestovala dnes do Brna se třema čarodějkama v přepravce: Magrátou (Maggie), Esmeraldou (Esme) a Gytou. 

Na kleci (ještě doma) visí Esme a Maggie.

Jsou docela podobné Ofélii a Julii, že? Jenže Esme má celé bříško bílé a Magrátina "kapucka" je světlejší než Oféliina. Gyta je jen o kousek tmavší než Magráta, to jen pro doplnění.

Julinka a Ofélie




2 komentáře:

  1. Jsou nádherný, vločko! Ať vám přinášej spoustu radosti!!! :)
    Vlastně jsem ještě neviděla takhle pěkně čokoládovýho potkánka naživo nikdy. My máme taky holky, ale jenom dvě, bílou a bílo-šedou.
    Ta hamaka, cos ušila z trika, jakou má zatím u vás životnost? Naše potkanice jsou schopný rozrušit si i závěsný "hnízdečko" vyrobený z kokosovýho ořechu, když jsme měli hamaku (prosím pěkně fakt pevnou, kupovanou), podlehla rozkladu přes noc :)
    A máš pravdu, jsou opravdu hodně podobný Julince a Ofelii. A podle Terryho je volba jmen skvělá. My máme tématiku z Národního obrození.

    OdpovědětVymazat
  2. Národní obrození musí být skvělý zdroj inspirace při výběru jmen. Hamaka vždycky držela a vydržela, ani tyto nemají tendence ji masit, tak snad jim to vydrží. Jsou v ní naprosto spokojené, což mi dělá radost. Pozdravuj vaše krysky :-)

    OdpovědětVymazat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)