čtvrtek 16. ledna 2014

120.den

O dnešku se bohužel nedá hovořit jako o veleúspěšném dnu. Strávila jsem jeho podstatnou část učením, které nepřineslo kýžený výsledek. Můj první propadák v tomto zkouškovém. Ale ten oběd od Jodida propadák rozhodně nebyl. Pro zlepšení nálady jsem šla do galerie na končící výstavu Jaromír Funke - mezi konstrukcí a emocí.

Bramborová symfonie.

Jeden z mých oblíbených, bylo příjemné si vzpomenout na střední školu, na čas strávený ve fotokomoře a na to, jak jsem se Funkeho učila k maturitě.  Nechtěla jsem tento zážitek zpracovat jen jako fotografii fotografie, a tak jsem nechala myšlenky bloumat, kde chtěly a dívala se všude okolo. 


Galerijní kompozice

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)