úterý 14. ledna 2014

A byla zima...

Dokonce i v Brně se včera rtuť našeho digitálního teploměru zavrtala až k arktickým -3 stupňům Celsia. A tak jsem konečně mohla vyměnit podzimní dýně za zimní výzdobu, i když květy stromku z Tyršova sadu jsou spíše výsadou jara. Pevně doufám, že doma na severu je situace přece jen o něco chladnější (mám strach o ty tři záhony česneku). V pátek to tam pojedu zkontrolovat. 


To už budu mít za sebou předposlední zkoušku podzimního semestru. A v pondělí mě čeká poslední. Zatím se mi překvapivě daří a mám z toho radost. Že mi mozek ve fabrice nezakrněl, že přijme nové informace a ještě je udrží. A že drží i informace z předchozího studia. Myslím, že to Áčko z Přehledu dějin literatury mám jen díky tomu, hehe. 

Užívejte si zimní chlad, dokud ho máme, je to zdravé a přináší to i libé pocity. Hlavně, když se vrátíte z procházky, uvaříte si kotel čaje, zabalíte nohy do deky a nos zaboříte mezi stránky dobré knihy. A nezapomeňme: s úsměvem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)