úterý 7. ledna 2014

111.den

Snažím se být aktuální, časem se vrátím i v čase a doplním uplynulé dny. Ale až uplyne zkouškové. Dnes jsem se před jednou takovou nepříjemností vydala nakoupit suroviny na česnekovou polévku pro nachlazeného Jodida, tedy, nejen pro něj.

Síťovku jsem dostala od Ježíška a mám z ní vážně radost.

Pokud se divíte tomu, proč jsou fotky v rozích černé, nedivte se. Oblíbila jsem si tzv. kurvítko. Tedy automatickou úpravu fotografie přímo v aparátu. Doufám, že mě to přejde. Pokud si pamatujete, včera jsem jásala nad sluncem. No a dnes jsme se v Brně vrátili k normálu uplynulých dnů. 

Nuda, nuda, šeď, šeď.

Ale večer, tedy večeře stála za to. Dokonce tolik, že už smolím recept, abyste si taky mohli dát do nosu a pozlobit tak spolubydlící. Jen pozor, aby nebyli silnější než vy a dlabanec vám nezkonfiskovali.

Ciabatta zapékaná se žampióny a hermelínem.

2 komentáře:

  1. Asi si ten recept přečtu. Ještě, že ta žlutá taška rozbíjí zelenou jednolitost.

    OdpovědětVymazat
  2. Už vím, co mi bude servírováno při návštěvě Kráká. Jen bez žampionů, prosím, ty dvakrát nemusím ani tam, kde jsou zapotřebí (přežranost).

    OdpovědětVymazat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)