pondělí 4. dubna 2011

Vyvrhněte kabelky

… aneb Vnitřnosti vašeho zavazedla.

Když jsem dnes "ráno" odcházela z KráKá na seminář angličtiny v 16:00, držela jsem pod paží žluté složky se sešitem a přes rameno se mi hongala kožená kabelka "po mamince". (Pravda je taková, že jsem ji mamince zabavila poté, co ji nevzala déle než rok (y) do ruky.)

Svět tomu chtěl a musela jsem z té kabelky lovit propisku, která mi příhodně zapadla na dno. Naštěstí nikde nikdo, ale představa konání lovecké činnosti (zahrnovala vytažení všech propriet z jejích útrob)před publikem mne natolik pobavila, že jsem dostala nápad.

"Milé dívky, slečny, paní, dámy, ale též drazí mladíci a chlapci (když rovnoprávnost, tak i ve věci kabelek), rozepněte zipy, odmagnetujte magnety, odtrhněte od sebe suché zipy a nahlédněte do útrob vašich společníků a společnic všedních dnů a cest tam i zpátky."

Ano, jsem zvědavá. Jsem zvědavá, jaké poklady a absurdity vaše kabelky, kabely, batohy, síťovky, psaníčka či kapsy ukrývají. Můžete své kabelky zkoumat potají a nic mi nepsat. Můžete mi do komentářů vyjmenovat seznam pokladů, které vaše zavazedlo zblajzlo. Klidně napište i článek na toto téma a do komentářů mi dejte odkaz… anebo se inspirujte u mne a připojte i fotografii.

Proč byste to měli dělat? Abych nepadla zvědavostí, určitě vám na mně záleží. Též proto, abyste vysypali ta shnilá kiwi, která si jistojistě schovávají v některé kapse, že maminko? ;-) Anebo jen čistě proto, že vás nápad zaujal.

Já vím, i celebrity vysypávají pro ženské magazíny kabelky, ale mne spíš než kosmetika zajímají absurdnosti…cihly na sebeobranu, svazky klíčů od dávno vyměněných zámků, sbírky jízdenek a účtenek, kartáč na psa, vodítko v kabelce do divadla, granule tamtéž a podobně.

A abyste mne nenařkli, že po vás něco loudím a sama jsem tajnůstkářka, račte se podívat zde (4.dubna, 2011; Blok bez linek: Příklady táhnou).

"Nepotřebujete skalpely, jen chuť pohlédnout na dno."


Komentáře:

1 Sikar | Web | 4. dubna 2011 v 21:56 | Reagovat


Hmm, mrknu li do svého batohu...

švýcarský nůž, nůž vyhazovák, zapísník, propiska, sluchátka, deodorant, kolínská, vibrační kroužek (no co bych byl za úchyla), něco ke čtení.

peněženku, mobil a erární gumičku do vlasů nosím po kapsách
2 Gabriella | Web | 4. dubna 2011 v 21:56 | Reagovat


Ta tvoje kabelka vypadá hrozně malá a je neskutečný,kolik v ní nosíš věcí:)
Já musím nosit obrovskou kabelu abych tam všechno narvala:)

Já tam momentálně nosím:,,kouzelnej" kelímek,mobil, peněženka, průkazku na vlak,kartu na trolej,žvýkačky, lesk na rty, balzám na rty, zrcátko,diář, knížku Historička, zrcadlovku, gumičky, pinetky, parfém, propiska, kapesníčky a sešit. Plus litr a půl pití:)

·
·
· anti-děti
· sirka 1.
· sirka 2.
· napichovátko na jednohubky
· svazek klíčů
· ponožky
· kalhotky
· diář
· kapky do ucha
· intimka
· balzám na rty - vajíčko
· balzám na rty - cannadent (boj proti oparu)
· tuhý parfém - L'OCCITANE - k svátku od maminky, višňový
· Orbitky
· jeden kotexák
· vitamíny C
· 1 exemplář papírového kapesníku
· gumička do vlasů
· blok
· kartáček na zuby
· propiska
· Stabilka - růžová
3 Gabriella | Web | 4. dubna 2011 v 21:57 | Reagovat


omlouvám se za ten koment, zkopírovala jsme co tam máš ty abych to všechno nemusela opisovat a ten zbytek jsme zapomněla smazat:) Pomiň:)
4 ovesná vločka | Web | 4. dubna 2011 v 22:00 | Reagovat


[3]: v poržádku. Ta kabelka ještě nic není. Do batůžku, co šil tatínek ze starých riflí, a který je ještě menší než kabelka, narvu daleko víc, hihi.
5 Fabiana | E-mail | Web | 4. dubna 2011 v 22:02 | Reagovat


Když nosím kabelku, mívám v ní sešit, propisku, peněženku a spoustu jídla... A takového malého plyšáka, co mi ho ušila kamarádka, která na mě zanevřela. Taky nosím sprej do nosu a spoustu prášků.
6 Siwa | Web | 4. dubna 2011 v 22:08 | Reagovat


Já nenosím kabelku - všechno mám po kapsách
7 Mitsuki | Web | 20. dubna 2011 v 16:25 | Reagovat


Väčšinou nosím veci vo vreckách, ale keď už, tak si beriem so sebou peňaženku, niečo sladké, pero, parfém, žuvačky, balzam na pery, zrkadlo, kľúče, dáždnik (ktorý aj tak nikdy nepoužívam), mobil, hocijaký zväzok mangy a slúchadlá, bez tých sa ani nepohnem xD Blok alebo diár nepoužívam, všetko mám väčšinou napísané na ruke alebo v mobile xD

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)