pondělí 11. dubna 2011

PZNK

… aneb Předtím, než začnete krvácet.

Zas musí mít vločka něco extra. Nemůžu mít obyčejné PMS (neboli premenstruační syndrom), já mám PNZK (já vím, je to to samé). Nevím, co se děje vám, má milá pánská části čtenářů, před tím než začnete krvácet z nosu. Ale zajímalo by mne, jak nesete, když vaše drahé, méně drahé, případně neexistující polovičky trpí ještě před tím, než začnou trpět pořádně.


Prcháte? Jste nevrlí? Nebojte se to přiznat, já to na nikoho neřeknu a Jodid získá další plusové body za to, že je nejkouzelnější a nejšílenější. Ba, je šílený, zdržuje se v mé blízkosti i těch pár dnů, kdy dochází pilulky anti-dětí a Rudá armáda se šikuje za obzorem.


Jsou to dny utrpení. Dojímám se nad zašlápnutým mravencem, hroutím se při představě čehokoli komplikovanějšího než je spánek a stojím u odkapávače a brečím (a to jej Pepa umyl). Jsem buď vzteklá, nebo smutná, nebo hystericky veselá, nebo příšerně něžná a nic mezi tím neexistuje.


Největší smůla je v tom, že si to uvědomuji, ale nejsem schopna proti tomu nic dělat. Vězněna hormony nešťastná úplně ze všeho. A do toho si přidejte všední i nevšední radosti života a najdete mne, jak se schovávám pod postelí a křičím, ať všichni laskavě zavřou okna i dveře, protože sem táhne svět.


Rozptylte mne prosím a já po návratu z angličtiny přidám alespoň fotky uplynulých dnů, než se zhroutím nad R. Večerkou a propláču se nocí, protože stařenu prostě neumím a mám tolik absencí (a další přibydou), že mne paní J. ke zkoušce nepustí.


PS: teď se ptám můj článek přeživších dívek a žen: "Pomůže mi něco? Osvědčené recepty pište, prosím, do komentářů."




Komentáře:

1 Sikar | Web | 11. dubna 2011 v 15:38 | Reagovat


já bych něco řekl.

bohužel to zahrnuje slovní spojení "masový vrah"
2 adaluter | Web | 12. dubna 2011 v 0:58 | Reagovat


No, když nepomáhají anti-děti, což by měly, zkus se doktora(ky) zeptat na jiné.
3 ovesná vločka | Web | 12. dubna 2011 v 8:57 | Reagovat


[2]: Už jsem je jednou měnila a je to o něco lepší, ale jak se k tomu přidají jiné starosti, tak nepomůže ani svěcená voda
4 ET | Web | 12. dubna 2011 v 14:00 | Reagovat


Antidětskými pilulkami zkušenost nemám, ale na PMS mi celkem spolehlivě zabírá mléčná Milka. S přecitlivělostí, brekem apod. ale nějak počítám a nesnažím se jim zamezit.
5 ovesná vločka | Web | 12. dubna 2011 v 15:42 | Reagovat


[4]: Vidíš, mléčná Milka...ta mi tu schází. S výkyvy nálady a podobně jsem se nikdy nepotkala, možná proto jsem z toho "teď" tak překvapená možná bych to měla nechat jen tak plynout a zvyknout si na to, že jsem holt ženská

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)