pondělí 4. dubna 2011

Příklady táhnou

… aneb Tajemství v kůži.

Rozměry:
· délka: cca 220 mm
· šířka: cca 130 mm
· výška: cca 160 mm

Věk:
· alespoň šestnáct let (Pamatuji si ji z dob, kdy jsme s mamkou chodily do nedělky a ona mi z ní dávala Hašlerky.)

Příležitost, při které byla nesena:
· nocleh v Království dvou Ká a následně den ve škole

Obsah:
· 33 kousků nezbytností

Jmenný seznam:
· lahvička Grepu - kapek, kterými momentálně, vcelku úspěšně, ničím opar
· mobil - ten, na který jsem si nemohla zvyknout
· peněženka - tu jsem dostala darem od své milované Ženy
· ISIC
· kartička věrného zákazníka od Žíznivého papouška
· čtenářská průkazka do MZK
· vstupenka kdo ví kam (že by přednáška o Severském komiksu?)
· kartička na studentské jízdné
· jízdenka na vlak z neděle
· taková podivná mydélka v piksličce, co jsou tenká jako papír
· anti-děti
· sirka 1.
· sirka 2.
· napichovátko na jednohubky
· svazek klíčů
· ponožky
· kalhotky
· diář
· kapky do ucha
· intimka
· balzám na rty - vajíčko
· balzám na rty - cannadent (boj proti oparu)
· tuhý parfém - L'OCCITANE - k svátku od maminky, višňový
· Orbitky
· jeden kotexák
· vitamíny C
· 1 exemplář papírového kapesníku
· gumička do vlasů
· blok
· kartáček na zuby
· propiska
· Stabilka - růžová
· Amazon Kindle Evangelist - ano, tatínek mi půjčil jeho čtečku. Spalovač mrtvol není v knihovně k dostání a já ho potřebuji hned, stejně tak Nemilovanou. V takových chvílích se čtečka elektronických knih hodí. (Díky, tatínku, cením si toho.)

Fotodokumentace:




Vyvržená jako vorvaň na břeh.

Komentáře:

1 Sikar | Web | 4. dubna 2011 v 21:52 | Reagovat


no jo, ženská kabelka, vlastní království...
2 raisel | Web | 4. dubna 2011 v 22:05 | Reagovat


Skvělý článek .. musela jsme se usmát :)
3 vencisak | Web | 4. dubna 2011 v 22:21 | Reagovat


neskutečné, obsah překonává veškeré mé představy o tom co se do tak zdánlivě malé tačky vejde
4 ET | Web | 4. dubna 2011 v 23:58 | Reagovat


Jéé, tyhle články miluju. Jeden jsem před časem taky psala http://et.pise.cz/6340-z-nitra-batohu.html
K aktualizaci se rozhodně připojím, možná i k fotce se donutím :)
5 antigallery | Web | 5. dubna 2011 v 0:05 | Reagovat


úžasná kabelka...
6 Gigilo | Web | 5. dubna 2011 v 10:19 | Reagovat


Páni a já myslela, že jsem bordelář
Jů, vidím správně vanilkový zázračný kelímek? Moje láska ^^
7 TlusŤjoch | Web | 6. dubna 2011 v 9:01 | Reagovat


Propisku schvaluji.
baterka chybí.
8 ovesná vločka | Web | 6. dubna 2011 v 13:19 | Reagovat


[6]: Zázračný vanilkový kelímek. Je prima, ale stačil by mi i ten obyčejný růžový. Nejen na popraskané rty, ale i na zničenou kůži na prstech od vývojky.

[7]: Svítím si očima a bez propisky nedám ani ránu, slouží i jako zbraň v případě sebeobrany.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)