neděle 17. dubna 2011

Růžový slon

… aneb A nezapomeňte na bílé myšky.

Celý týden váhám nad tím, zda se mám vyjádřit k něčemu tak obligátnímu jako jsou "barvy". (Zas tak obligátní téma to asi nebude, když na něj nedokážu napsat nic pořádného, natož aby to obsahovalo růžového slona a slibované bílé myšky.)


Celý ten týden se mi při slově barvy vybaví jedna jediná věc. Melodie písničky. Vím, jakožto správná, znovu přijatá, členka AK bych se měla vyvarovat bezmyšlenkovitého přidávání videí, jichž nejsem autorkou.


Ale já si nemohu pomoci. Píseň se jmenuje Farebná a videoklip je u ní obzvláště důležitý. Tak prosím přetrpte úvodní jekot a pokochejte se pohledem na onoho životem zvalchovaného pána. Já ho totiž znám.





Znám ho a chovám k němu jistý druh úcty. Bodejť by ne, když mne učil poslední rok na umprumce (lišácký úsměv). Vypadá jako "Meny" z Blackbooks. A má stejné pohyby. A vůbec… i ten text není k zahození. I přes takový nepodstatný detail - ovesná vločka miluje podzimní barvy.


Tak se na mne prosím nezlobte, vy, kteří jste očekávali kvalitu a vlastní názor, nebo dokonce i překvapení.




"Vypísmenkovala* jsem se do interpretace a referátu."




*vypísmenkovala - též vypsala nebo vys*ala

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)