sobota 25. února 2012

Trošku to vázne


... aneb Ztratil se elán.

Drobátko to tady stagnuje. Z části je to tím, že blbě vidím a monitor mi život nijak neusnadňuje. Nejen, že se mi rozjíždí písmenka, ale jsem na něj po všem tom učení na zkoušky drobet alergická. Na oční se chystám začátkem března. Rodinný rozpočet pláče už teď.


Ve zkratce největší novinky. (Naivně operuji s domněnkou, že by vás mohly zajímat.) 

Mám rozmlácená kolena a Chobot levou zadní hnátu. Každá jinde, jindy a jinak. Malý lazaret. Po třech dnech prázdnin jsem skočila do nového semestru. Hurá. Letošní metou je získání 41 kreditů. 

Blíží se Týden neklidu. Studenti a jiná zvířata budou protestovat proti stávající podobě školské reformy. Doufám, že vnímáte ten rozdíl mezi médii publikovanými titulky "Studenti proti reformám" a tím, proti čemu doopravdy valná část z nás protestuje. (Článek k tomu tématu najdete u Jodida.)


Tolik to nejžhavější a nejpodstatnější. Ostatní drobnosti a veselosti přijdou později. Já ten elán najdu, i kdybych měla s kolenem pajdat po celém Brně. (Nemocné části mého těla získávají vlastní osobnost, a jako takové si zaslouží býti zmiňovány jako něco extra. Neznamená to, že jindy chodím bez jednoho kolene.)




Buďte zdrávi a veselé mysli.
I navzdory situaci v naší krásné vlasti.
"Ha, ha, ha."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)