pátek 10. února 2012

359.den

... aneb Kolaudace Ukrajiny.

To tak vaše vnučka dostane od rodičů hypotéku a následně se i přestěhuje do svého "nového" bytu. Pomlčím o tom, nakolik je hypotéka darem. Kolaudace však byla zdařilá. Neméně zdařilé jsou i zážitky ze stěhování a zařizování domova, kterými nás vnučka zásobuje.

Jistý punc neobvyklosti a dobrodružství, jak už to tak u Káti bývá, měla i kolaudace bytu na Ukrajinské. Zasloužili se o to nejen kung fu chlapci s kung fu hezounem, ale i netradiční osvětlení toalety. Kung fu chlapci a Kátiny kamarádky byli zajímavými lidmi a já už jsem dlouho s nikým úplně cizím nehovořila. (Ne, že bych byla někde zavřená v kleci, ale přeci jenom bohemisty začínám znát víc a víc a někdo úplně odjinud, to byl ten pravý zážitek.) Užívala jsem si to tolik, že jsem vydržela být vzhůru až do šesti ráno.

"Ještě někdo jde, nebo to mám sfouknout?"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)